Dovolená v ČR:CZeCOTTourmapyVýchodní ČechyUNESCOČeská inspiraceAktivní dovolenáJízdní řádyGEOFUN

Jak zvýšit hranost

Vytvořením geohry to celé nekončí, tím to teprve začíná ...

Pokud máte zájem pořízenou geohru maximálně využít v podpoře návštěvnosti vašeho místa, připravili jsme pro vás několik rad a tipů, jak vaši investici co nejlépe zužitkovat. 

Základem je pochopit, že vaše geohra(y) nejen že je komunikačním (propagačním) nástrojem (lidé za geohrami běžně jezdí), ale zejména novým produktem, který je potřeba dostat k vašim návštěvníkům, ale u měst také k vašim obyvatelům. Vždyť i za nimi jezdí návštěvy, které si mohou vaší geohru vyzkoušet!

  1. Umístěte informaci o geohře na váš vlastní web, a to nejen do aktualit, ale do stálých informací s nabídkou. Využijte k tomu od nás dodanou tiskovou zprávu a ilustrační obrázek.
  2. Využijte vlastních marketingových možností k informování o hře (a to nejen po spuštění, ale před každou nebo během sezóny)
    • váš facebookový profil
    • místní tištěný zpravodaj (je důležité, aby s hrou byli seznámeni i místní!)
    • regionální televize
    • městské dopravní prostředky
  3. Zapojte vaše infocentrum - pracovníci mohou vaši geohru doporučovat! Pokud nemáte vlastní letáček, přímo na webové prezentaci vaší geohry stačí kliknout na tlačítko "Vytisknout" (je úplně dole) a web vám vygeneruje barevnou prezentaci na formát A4 s potřebnými informacemi pro návštěvníky. Ukázky letáků jsou k dispozici v sekci Ke stažení.
  4. Oslovte místní novináře a bloggery. Vytáhněte je si hru s Vámi zahrát.
  5. Informujte vaší oblastní a regionální destinační společnost (krajský úřad) o spuštění hře s žádostí o umístění informace na jejich turistický portál
  6. Informujte o vaší geohře jiné facebookové profily a zejména facebookové skupiny, ať už lokální nebo tématické.
  7. Umístěte letáky o hře i na další vhodná místa, kde by lidé o ně mohli mít zájem (kulturní zařízení, recepce apod.)
  8. Využívejte průběžně výstupy z her od hráčů (fotky, videa, rozšířenou realitu) pro váš facebookový profil. Výstupy naleznete pod nápisem "Zhodnoťte výkony hráčů v této hře" na prezentaci vaší geohry.
  9. V místě startu geohry je možné umístit informační tabuli s informacemi o hře a QR kódem pro rychlé spuštění (ukázka níže a na tomto odkaze)
  10. Propagujte hry na vlastních kulturních akcích (otvírání turistické sezóny apod.) a na veletrzích cestovního ruchu (distribuce letáčků apod.)
  11. Zapojte místní školy, uvědomte místní turistické oddíly a volnočasové organizace. 
  12. V okolí startu hry umístěte samolepky, které vám rádi zdarma doručíme (k dispozici máme i ve verzi na průhledné sklo lepené zevnitř)
  13. Spolu s místním odborem Klubu českých turistů upořádejte společnou akci, která zahrne i geosrandění s vaší hrou. 
  14. Pořádejte soutěže na vaší geohře/geohrách s omezeným termínem konání. Úspěšnost her je vyhodnocována ziskem geonek. Oslovte místní podnikatele s žádostí o poskytnutí cen do soutěže.
  15. Pokud máte zájem o prodloužení délky pobytu nebo jeho zopakování, zvažte případně pořízení dalších geoher.

Placené nástroje

Svoje hry můžete propagovat či zviditelnit i pomocí placených nástrojů, a to buď vlastními silami, přes vaší marketingovou agenturu a nebo objednávkou služeb u nás. 

Z naší zkušenosti jsou nejúčinnější internetové aktivity, které přivedou hráče přímo ke stažení aplikace s vaší hrou. V rámci kampaní je proto vhodné cílit na zkrácenou adresu, která je uvedena na prezentaci vaší hry (např. http://qr.geofun.cz/417). U těchto odkazů pak dokážeme samostatně měřit návštěvnost.

Realizovat lze PPC kampaně (přes reklamní systémy Sklik nebo Adwords), kampaně na Facebooku případně Youtube, pro které je vhodné pořídit propagační videoprezentace.

Informační geotabule na svitavském stadionu

Loading the player ...