Výhody hry
- GEOFUN funguje na principu advergamingu, který
- zviditelní vaši značku,
- zvýší návštěvnost vašeho místa (region, město, turistický cíl, podnik),
- prodlouží délku pobytu,
- nasměruje návštěvníky do míst, kam si budete přát (nástroj pro řízení cestovního ruchu),
- zatraktivní ve hře zapojené objekt(y),
- zpřístupní data pro webové stránky zákazníka (informace o hrách, výkony hráčů včetně jejich nahrávek (audio/video) a textových výstupů),
- může zjišťovat spokojenost s turistickou nabídkou místa mezi návštěvníky.
- Díky úkolům ve hrách získáte atraktivní materiál (fotky, videa) pro váš web a sociální média (facebook apod.).
- Původním sloganem hry je "Hry, co svět neviděl...", což znamená 100% virtuálnost (a tedy i ekologičnost) této hry. Hru jsme schopni spustit kdekoliv, aniž bychom na místě museli něco instalovat, hru nelze zničit.
- Hry připravujeme na klíč na míru potřebám zákazníkům v souladu s jejich marketingovými strategiemi a záměry.
- Hráči GEOFUNu (geosrandisté) tvoří širokou a aktivní komunitu (přes 8500 registrovaných hráčů) s vlastním „geoslovníkem“.
- Ve hře je možné snadno porovnávat aktuální realitu s minulostí prostřednictvím historických fotografií.
- GEOFUN má vlastní systém hodnocení úspěšnosti hráčů a přidělování hodností. Pro hry zákazníka je možné vytvořit vlastní systém hodnocení a odměňování.
- Data ze hry (informace o hrách a žebříček hráčů) pro dané město/region je možné zpřístupnit také v rámci vašich stránek – viz např. ceskomoravskepomezi.cz/geofun.
- Hry mohou být volitelně více či méně postavené na zážitkové pedagogice.
- Prostřednictvím her lze soutěžit o různé ceny (např. pobyty, volňásky apod.).
- Jedná se o neotřelou aktivitu se zájmem médií.
- Získáte nástroj s velmi dobře měřitelnou efektivitou vynaložených peněz.
Komu GEOFUN pomáhá a jak
- Města, infocentra, destinační managementy, regiony
- trasy jako příběhy s prezentací místní historie a kultury
- po stopách filmařů
- virtualizace naučných stezek
- modernizace stávajících her (questy apod.)
- Turistické cíle (zoo, památka, muzeum, restaurace, golfové hřiště …)
- prohlídková hra (interaktivní a multimediální průvodce)
- hra v okolí objektu, která přivede návštěvníky k vám
- Lodní, železniční a autobusová doprava
- hra pro zatraktivnění cesty
- hra jako náhrada palubního hlášení
- Ubytovací zařízení
- hra pro ubytované hosty pro zpestření jejich pobytu
- Pořadatelské agentury
- zábavná hra pro zatraktivnění vaší akce a zajištění interaktivity návštěvníků
- hra jako bonus pro vaše návštěvníky
- Zážitkové, eventové, vzdělávací agentury, školy, pořadatelé letních táborů, zájmové organizace (skaut, sportovní kluby apod.)
- zábavně-edukativní hra na míru potřebám
- teambuildingová hra
Zde kompletní seznam typů her s referencemi
Cílové skupiny her
- hraví a aktivní lidé se zájmem o poznávání nových věcí a míst
- jednotlivci a kolektivy mladých lidí (mileniálové)
- rodiny s dětmi
- bezdětné páry
- výjimkou nejsou mezi hráči i aktivní senioři!