Dovolená v ČR:CZeCOTTourmapyVýchodní ČechyJižní MoravaMoravskoslezskoTřeboňskoUNESCOČeská inspiraceAktivní dovolenáJízdní řádyGEOFUN

Možnosti spolupráce

Hledáte nový neotřelý marketingový nástroj, který přitáhne nové návštěvníky a zákazníky do vašeho objektu či regionu? Zkuste GEOFUN!

  Výhody hry

  1. GEOFUN funguje na principu advergamingu, který
    • zviditelní vaši značku,
    • zvýší návštěvnost vašeho místa (region, město, turistický cíl, podnik),
    • prodlouží délku pobytu,
    • nasměruje návštěvníky do míst, kam si budete přát (nástroj pro řízení cestovního ruchu),
    • zatraktivní ve hře zapojené objekt(y),
    • zpřístupní data pro webové stránky zákazníka (informace o hrách, výkony hráčů včetně jejich nahrávek (audio/video) a textových výstupů),
    • může zjišťovat spokojenost s turistickou nabídkou místa mezi návštěvníky.
  1. Díky úkolům ve hrách získáte atraktivní materiál (fotky, videa) pro váš web a sociální média (facebook apod.).
  2. Původním sloganem hry je "Hry, co svět neviděl...", což znamená 100% virtuálnost (a tedy i ekologičnost) této hry. Hru jsme schopni spustit kdekoliv, aniž bychom na místě museli něco instalovat, hru nelze zničit.
  3. Hry připravujeme na klíč na míru potřebám zákazníkům v souladu s jejich marketingovými strategiemi a záměry.
  4. Hráči GEOFUNu (geosrandisté) tvoří širokou a aktivní komunitu (přes 8500 registrovaných hráčů) s vlastním „geoslovníkem“.
  5. Ve hře je možné snadno porovnávat aktuální realitu s minulostí prostřednictvím historických fotografií.
  6. GEOFUN má vlastní systém hodnocení úspěšnosti hráčů a přidělování hodností. Pro hry zákazníka je možné vytvořit vlastní systém hodnocení a odměňování.
  7. Data ze hry (informace o hrách a žebříček hráčů) pro dané město/region je možné zpřístupnit také v rámci vašich stránek – viz např. ceskomoravskepomezi.cz/geofun.
  8. Hry mohou být volitelně více či méně postavené na zážitkové pedagogice.
  9. Prostřednictvím her lze soutěžit o různé ceny (např. pobyty, volňásky apod.).
  10. Jedná se o neotřelou aktivitu se zájmem médií.
  11. Získáte nástroj s velmi dobře měřitelnou efektivitou vynaložených peněz.

 

  Komu GEOFUN pomáhá a jak

  • Města, infocentra, destinační managementy, regiony
    • trasy jako příběhy s prezentací místní historie a kultury
    • po stopách filmařů
    • virtualizace naučných stezek
    • modernizace stávajících her (questy apod.)
  • Turistické cíle (zoo, památka, muzeum, restaurace, golfové hřiště …)
    • prohlídková hra (interaktivní a multimediální průvodce)
    • hra v okolí objektu, která přivede návštěvníky k vám
  • Lodní, železniční a autobusová doprava
    • hra pro zatraktivnění cesty
    • hra jako náhrada palubního hlášení
  • Ubytovací zařízení
    • hra pro ubytované hosty pro zpestření jejich pobytu
  • Pořadatelské agentury
    • zábavná hra pro zatraktivnění vaší akce a zajištění interaktivity návštěvníků
    • hra jako bonus pro vaše návštěvníky
  • Zážitkové, eventové, vzdělávací agentury, školy, pořadatelé letních táborů, zájmové organizace (skaut, sportovní kluby apod.)
    • zábavně-edukativní hra na míru potřebám
    • teambuildingová hra

 Zde kompletní seznam typů her s referencemi

  Cílové skupiny her

  • hraví a aktivní lidé se zájmem o poznávání nových věcí a míst
  • jednotlivci a kolektivy mladých lidí (mileniálové)
  • rodiny s dětmi
  • bezdětné páry
  • výjimkou nejsou mezi hráči i aktivní senioři!

  Vyžádejte si od nás kompletní produktovou nabídku!

Loading the player ...