Dovolená v ČR:CZeCOTTourmapyVýchodní ČechyUNESCOČeská inspiraceAktivní dovolenáJízdní řádyGEOFUN

Tipy a upozornění B-GO

Příprava před použitím B-GO

  • Některé trasy a hry je možné absolvovat  jen v určených termínech (např. při konání akce) či jen ve vymezeném časovém rozsahu (např. noční hry). U trasy nebo hry je tato informace vždy vyznačena a při plánování je třeba ji věnovat pozornost.
  • Vždy si před používáním aplikace nabij mobil, s černým displejem toho moc nevymyslíme. Doporučujeme s sebou brát bateriovou nabíječku (powerbank).
  • Zkontroluj si, zda-li k plnění nepotřebuješ konkrétní pomůcky. Pokud bys měl např. za úkol něco nakreslit, bez pastelek to těžko půjde :)
  • Udržuj svoji aplikaci aktuální, což je nezbytné pro plnohodnotnému používání bez technických problémů.
  • Připojení k internetu je nezbytné pouze pro stažení vybrané trasy nebo hry. Během používání je třeba již jen pro zobrazení mapy.
  • Na mapě je start označen zelenou vlaječkou. Cílové místo či místa jsou zaznačena kostkovanou vlajkou, pokud není cíl tajný.
  • U e-learningu není třeba hledat startovní bod a můžeš si jej spustit odkudkoliv.

Technické problémy při používání?

  • Na trasách je často úkolem procházet kontrolní místa. Aplikace Ti ukazuje Tvoji aktuální vzdálenost k danému místu. Pokud se přibližuješ, tak se vzdálenost zmenšuje a pokud se vzdaluješ, vzdálenost se zvětšuje. Abys šel správným směrem, je třeba, aby se vzdálenost snižovala stejným tempem, jakou vzdálenost jdeš. Pokud se snižuje pomaleji, znamená to, že nesměřuješ k bodu přesně. Jakmile je vzdálenost nulová, došel jsi na určené místo.
  • Při používání aplikace v terénu je nezbytné mít ve svém zařízení zapnutou funkci GPS a ideálně i WiFi, která dokáže zpřesňovat Tvoji polohu.
  • Pokud Ti začne zlobit určování Tvé polohy (např. na místě se různě mění vzdálenost k dalšímu bodu, hodně se mění nepřesnost polohy), zkus vypnout a následně zapnout funkci GPS v Tvém telefonu.
  • Pokud Ti během používání aplikace dojde baterka, po jejím dobití je možné pokračovat ve hře, kde jsi skončil. 
  • Pokud narazíš na technický problém a chod aplikace je např. trhaný, či dokonce zamrzne, zkus
  1. uvolnit místo v paměti svého zařízení tím, že ukončíš souběžně běžící aplikace na pozadí, které nyní nepotřebuješ
    případně
  2. ukončit běh aplikace (zobrazíš si seznam aplikací a klikneš na "Vynutit ukončení") a znovu ji spustíš
    případně
  3. zkus aplikaci reinstalovat – odinstaluj původní verzi, stáhni a nainstaluj z obchodu novou.
  • Pokud technické problémy přetrvávají, prosíme o odeslání chyby (včetně popisu) přímo z aplikace - na kartě "Nastavení", přes tlačítko "Nahlásit chybu".
Loading the player ...